Hej,
Ska köpa fler skivor, på mina gamla Verbatim skivor står det 8x speed vitesse, och jag undrar om det funkar lika bra med 2.4x speed vitesse skivor? Förstår inte vad det är för skillnad.
Mvh,
joel
Hej,
Ska köpa fler skivor, på mina gamla Verbatim skivor står det 8x speed vitesse, och jag undrar om det funkar lika bra med 2.4x speed vitesse skivor? Förstår inte vad det är för skillnad.
Mvh,
joel
Skillanden mellan 2.4x och 8x är just att de är certifierade att klara bränningar i olika hastigheter.
Ju längre tiden går ju snabbare kan man bränna om man köper nya brännare eller uppgraderar sin Firmware i brännaren.
Jag har aldrig haft problem med skivhastigheter men sen byter jag brännare en gång om året med
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks