Finns de någon som har tips på sidor/trackers där det finns färdigkonverterat material?
Tar lite onödigt och jobbigt lång tid att konvertera serierna själv inför bussen, så tänkte slippa dubbeljobb om de redan finns
Mvh
Finns de någon som har tips på sidor/trackers där det finns färdigkonverterat material?
Tar lite onödigt och jobbigt lång tid att konvertera serierna själv inför bussen, så tänkte slippa dubbeljobb om de redan finns
Mvh
Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy
PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX
Men sluta CROSSPOSTA
Använd Nicklas program, Det är GRATIS!
LÄS FAQ O SÖK!
Ang Torrenter så använd GOOGLE!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
jojo självfallet har jag koll o testat både PSPVC som finns här nämnt många gånger tidigare, även den tidigare versionen av converters från Red Kawa. Men de va knappast de jag fråga... Konverterar friskt vardagligen med PSPVC 3.1 men de tar lång tid.
Programmet är kanon! men kräver dock ganska så bra med hårdvara.
Google ger inga vidare bra resultat på tips tyvärr... Därför jag vände mig hit för att fråga efter befintliga sidor etc med redan konverterat material.
Last edited by Littlelen; 2008-11-04 at 15:13.
imtoos konverter är mycket snabb.
Har sett några filmer på nån okänd hemsida med piratflagga som har filmer som redan är konverterade i psp/ipod format.. Ipod använder samma kodning som psp, men psp har dock stöd för ytterligare några.
Använde själv Clone Mobile men Nickes program är guld, bryr mig inte så mycket om att det tar tid, det är något man tar sig
Och med handen på hjärtat, vem orkar titta på film på en 7" skärm
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
4:3 är bara aspectratio inte storleken ..
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Från nedersta vänstra hörnet till översta högra har jag för mig att PSP är 7"
/ Pendragon
Last edited by Begga; 2008-11-06 at 15:55.
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
På http://www.priiiisjakt.nu/produkt.php?e=48125 (ta bort 3 i så kommer länken funka ) Står det :
Skärmstorlek 4,3 Tum 16:9 TFT LCD, ljusinteniviteten kan ställas i fyra nivåer upp till 200 candela/m2
My bad!!! Det stämde bra med 4,3 tum, ar 16:9, 480*272 upplösning ..
Aja 7" eller 4" lite lite iaf
/ Pendragon
Bookmarks