Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: Färdigkonverterad PSP videomaterial?

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    107
    Respekt
    18

    Question Färdigkonverterad PSP videomaterial?

    Finns de någon som har tips på sidor/trackers där det finns färdigkonverterat material?

    Tar lite onödigt och jobbigt lång tid att konvertera serierna själv inför bussen, så tänkte slippa dubbeljobb om de redan finns

    Mvh
    Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy

    PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Men sluta CROSSPOSTA
    Använd Nicklas program, Det är GRATIS!

    LÄS FAQ O SÖK!

    Ang Torrenter så använd GOOGLE!
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    107
    Respekt
    18
    jojo självfallet har jag koll o testat både PSPVC som finns här nämnt många gånger tidigare, även den tidigare versionen av converters från Red Kawa. Men de va knappast de jag fråga... Konverterar friskt vardagligen med PSPVC 3.1 men de tar lång tid.
    Programmet är kanon! men kräver dock ganska så bra med hårdvara.


    Google ger inga vidare bra resultat på tips tyvärr... Därför jag vände mig hit för att fråga efter befintliga sidor etc med redan konverterat material.
    Last edited by Littlelen; 2008-11-04 at 14:13.
    Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy

    PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    imtoos konverter är mycket snabb.
    Har sett några filmer på nån okänd hemsida med piratflagga som har filmer som redan är konverterade i psp/ipod format.. Ipod använder samma kodning som psp, men psp har dock stöd för ytterligare några.

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Använde själv Clone Mobile men Nickes program är guld, bryr mig inte så mycket om att det tar tid, det är något man tar sig
    Och med handen på hjärtat, vem orkar titta på film på en 7" skärm
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Använde själv Clone Mobile men Nickes program är guld, bryr mig inte så mycket om att det tar tid, det är något man tar sig
    Och med handen på hjärtat, vem orkar titta på film på en 7" skärm
    7" De e bara 4,3"...

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    4:3 är bara aspectratio inte storleken ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Från nedersta vänstra hörnet till översta högra har jag för mig att PSP är 7"
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #9
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Från nedersta vänstra hörnet till översta högra har jag för mig att PSP är 7"
    True!!! PSPn har en AR på 16:9 eller snarare 14:9 ... Men "7 tum stämmer bra
    Last edited by Begga; 2008-11-06 at 14:55.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  10. #10
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    http://www.priiiisjakt.nu/produkt.php?e=48125 (ta bort 3 i så kommer länken funka ) Står det :
    Skärmstorlek 4,3 Tum 16:9 TFT LCD, ljusinteniviteten kan ställas i fyra nivåer upp till 200 candela/m2

  11. #11
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    My bad!!! Det stämde bra med 4,3 tum, ar 16:9, 480*272 upplösning ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  12. #12
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Aja 7" eller 4" lite lite iaf
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  13. #13
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    107
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Använde själv Clone Mobile men Nickes program är guld, bryr mig inte så mycket om att det tar tid, det är något man tar sig
    Och med handen på hjärtat, vem orkar titta på film på en 7" skärm
    Kolla på diverse serier, spela lite spel och småsova påvägen till Högskolan, de e perfekt

    Ska man kolla "film" HD material o liknande, så är självfallet dessa 4" inge vidare. Men de duger utmärkt som tidsfördriv
    Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy

    PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 51
    Senaste inlägg: 2011-03-18, 21:01
  2. PSP problem (vill ej starta)
    By ohha in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 17:41
  3. Ny köpt Psp vill inte installera 3.90 custom.
    By Downp in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 00:05
  4. PSP bytes mot PSP Slim
    By Pendragon in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 02:48

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •