hey allihop
jag försökte bränna den update för wiikey men min wii kan inte läsa den skiva.jag har en mac och använder disk utillity.hos en kompis till mig gick det bra med den programm kan nån hjälpa mig
hey allihop
jag försökte bränna den update för wiikey men min wii kan inte läsa den skiva.jag har en mac och använder disk utillity.hos en kompis till mig gick det bra med den programm kan nån hjälpa mig
Du bör nog lära dig behärska det svenska språket innan du postar på ett forum, Det finns ingen logik what so ever i ditt inlägg.jag försökte bränna den update för wiikey men min wii kan inte läsa den skiva
Dålig stil att betygsätta andra medlemmars språkkunskaper istället för att försöka ge ett vettigt svar. Du verkar ju inte vara så överdrivet duktig på svenska heller, eftersom det inte var speciellt svårt att första frågan trots lite grammatiska brister.
Översättning:
Jag har en Macintosh och försöker bränna wiikey update med hjälp av disc utility. Det gick bra när en av mina kompisar brände wiikey update med det programmet, men jag skulle behöva lite hjälp att få det att fungera för mig.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks