Har nån sett PSP skal med matt yta nånstans? Har klickat runt halva internet känns det som och kan bara hitta högblanka skal i olika färger.
Finns det över huvud taget matta skal eller ska jag bara ge upp letandet?
Har nån sett PSP skal med matt yta nånstans? Har klickat runt halva internet känns det som och kan bara hitta högblanka skal i olika färger.
Finns det över huvud taget matta skal eller ska jag bara ge upp letandet?
Köp ett skal och rugga det med lite stålull ... Det är det enda tips jag kan komma med ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Har du spanat in "http://www.divineo.cn/" ?
Har för mig jag såg nått matt där nån stans, lovar dock inget.
Sidan e kanon o de finns massa annat bra o billigt där med
Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy
PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX
Har blippat runt både på Divineo och *********** men kan fanimej inte hitta nåt. =/
Stålull skulle kunna funka men känns som att det kan bli mäkta fult om man misslyckas hehe. Och jag har kanske inte tummen mitt i handen men det är nog inte långt ifrån.
Va tror du om nått sandpapper annars.. modell finare tunnare.. sen lackera själv utöver om du känner så?
Tänkte mig sånt papper som man nyttjar vid tapetsering för att slipa spacklet jämt... de där nummren kommer jag inte ihåg.. men ju högre nummer ju finare ska de väl vara.
Ska du ändå köpa skal, så är de ju bara gå loss
Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy
PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX
Joo... skulle väl kunna gå med sandpapper. Men det känns lite ghetto hehe. Man vill ju ha den där mysiga finishen och den tvivlar jag på att jag fixar fram.
Mattlacka, tar väl bara några sekunder sen låter man det stå ett tag
Det är inte kul att lacka på plast så det lät inte som nån vidare ide ..
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Det känns som att jag kanske ska sluta leta efter skal med matt yta hehe.
<ironi>
Den blir ju ändå blank när du lägger dina flottiga händer runt den efter du ätit Chips eller så
</ironi>
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Hehe, sant.
Matt yta = snyggt
Matt yta som slitits blank av intesivt spelade = kärlek
There is no problem that can't be solved by staring at a lake.
Bookmarks