Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Samsung från er?

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Samsung från er?

    Tjena grabbar, ska laga en gammal 06:a och såg att lasern var slut i hitachin, så nu vill jag köpa en samsung från er här på psxcare

    Så, kan jag köpa loss en samsung från er i butik eller måste jag beställa en?

    Sen vad blir priset för en flashning av samsungen om jag kommer in med hitachin lös?

    Tackar som fan för svar

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Läste lite galet tidigare idag

    950:- inklusive flashning, då ingår att vi läser ur din befintliga drivekey så länge du inte har t.ex. en liteon som kräver extra arbete/lödning.

    Vi tar 250 kr för att flasha en befintlig läsare om du Spoofar din gamla Hitatchi först Så har du en ny lös läsare du trollar om själv blir det lite billigare.
    "Hur man spoofar i korthet: Ta ut nyckeln ur din Hitatchi, Spoofa sedan mjukvaran till Samsungen, Kom förbi oss så trollar vi om den mjukvaran med iXtreme 1.4" Men Kan du Spoofa så borde du kunna flasha med
    Last edited by Pendragon; 2008-11-05 at 15:22.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    250 kr om du Spoofar din gamla Hitatchi först
    Ta ut nyckeln ur din Hitatchi, Spoofa sedan mjukvaran till Samsungen, Kom förbi oss så trollar vi om den mjukvaran med iXtreme 1.4

    Men Kan du Spoofa så borde du kunna flasha med
    Sluta skriv inlägg när du knarkar smärtstillande :-)

    Samsung har vi på lager, priset är som det står på hemsidan 950:- inklusive flashning, och då ingår att vi läser ur din befintliga drivekey så länge du inte har t.ex. en liteon som kräver extra arbete/lödning.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Spela upp film från hårddisk ?
    By Surface in forum Playstation 3
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-04, 09:43
  2. HDXT HD Xtender + Samsung HD funkar ej!
    By ndjr in forum Playstation 3
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 09:10
  3. HJÄLP!spela spel från extern hårdisk
    By Tofferi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 16:10
  4. Byta min v.79 läsare mot Samsung.
    By Plopp99 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 15:28

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •