Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Wiikey 2.0

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Wiikey 2.0

    Hej kommer ni att ta in Wiikey 2.0.
    Jag har ett riktigt lågt nr på min wii och wiikey 1.0 har ju lite buggar, och ni verkar ju inte löda in något bättre chip på lågt nr.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Frågan är ju om inte wiikey 2.0 buggar ännu mer på wii med låga nummer....tycker de actel-baserade chippen brukar fungera bäst på de nyaste wii:na. Skillnaden mellan wiikey 2.0 och d2pro2 kan ju inte vara speciellt stor när man tittar på hårdvaran, vilket innebär att eventuell skillnad i dess programvara kommer minska eftersom alla chiptillverkare hela tiden snor varandras ideer...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Men ni löder endast wiikey 1.0 på wii med nr: LEH105 eller kan man få med nått bättre chip också?

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    37
    Respekt
    17
    jag har wiikey1 och wiikey2 har tydligen kommit och en uppdatering till den.
    går det att updatera sin wiikey1 med den updateringen utan att bricka wii:n?

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi får in wiikey2 imorgon.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Humanwar Visa Inlägg
    jag har wiikey1 och wiikey2 har tydligen kommit och en uppdatering till den.
    går det att updatera sin wiikey1 med den updateringen utan att bricka wii:n?
    Du kan inte uppdatera ett chip med ett annat chips programvara...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    37
    Respekt
    17
    okej

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Jag köpte min Wii 15:e december 2006, så den har ett väldigt tidigt nummer. Skulle Wiikey2 vara det smartaste alternativet?

Liknande diskussioner

  1. Wiikey
    By Fade2blk in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 10:34
  2. Ny update Wiikey 1.9s
    By WiiMii in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 22:55
  3. byta yaosm mot wiikey
    By 0scar in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 15:15
  4. 1.3 Wiikey config disk, AAAH!
    By .:Jacke:. in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 10:50
  5. Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 19:46

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •