Hej kommer ni att ta in Wiikey 2.0.
Jag har ett riktigt lågt nr på min wii och wiikey 1.0 har ju lite buggar, och ni verkar ju inte löda in något bättre chip på lågt nr.
Hej kommer ni att ta in Wiikey 2.0.
Jag har ett riktigt lågt nr på min wii och wiikey 1.0 har ju lite buggar, och ni verkar ju inte löda in något bättre chip på lågt nr.
Frågan är ju om inte wiikey 2.0 buggar ännu mer på wii med låga nummer....tycker de actel-baserade chippen brukar fungera bäst på de nyaste wii:na. Skillnaden mellan wiikey 2.0 och d2pro2 kan ju inte vara speciellt stor när man tittar på hårdvaran, vilket innebär att eventuell skillnad i dess programvara kommer minska eftersom alla chiptillverkare hela tiden snor varandras ideer...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Men ni löder endast wiikey 1.0 på wii med nr: LEH105 eller kan man få med nått bättre chip också?
jag har wiikey1 och wiikey2 har tydligen kommit och en uppdatering till den.
går det att updatera sin wiikey1 med den updateringen utan att bricka wii:n?
Vi får in wiikey2 imorgon.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
okej
Jag köpte min Wii 15:e december 2006, så den har ett väldigt tidigt nummer. Skulle Wiikey2 vara det smartaste alternativet?
Bookmarks