Hej Psxcare å alla andra!
köpte min flashade krysslåda av er för snart 2år sedan (premium ej HDMI). Ert fakturanr 620053 med extra tillval SAMSUNG.
Lådan har aldrig varit online (har aldrig ens kopplat i internetkabeln bak)
Har aldrig gjort något med lådan annat en uppdaterat den när nya spel har sagt att det behövs.
Har alltid fungerat perfekt (lådan har sedan ny stått på fyra dosor snus, en under varje tass), dvs jag har försökt att den inte ska gå varm.
Har dock aldrig dammsugit lådan i ventilationsutblåsen/insugen vilket jag kommer göra når jag kommer hem (jag kan läsa och söka lite).
Dock har det nu två dar i rad när jag har spelat Fable II blivit någon konstig blåskugga eller blåkant på föremålen på skärmen, trodde först det var "regn" med det är det inte utan ett grafikfel.
Efter omstart så försvinner detta för att inte komma igen.
Är detta ett begynnande rrod eller inget att bry sig om.
Om det skulle vara ett begynnande rrod ska jag då skicka lådan till er för ett nytt klistermärke och ta mina chanser hos mr Gate och hoppas på att inte få en oflashbar dvd-spelare tillbaka eller ska jag köpa ett galet billigt Arcade på (billigaste stället?) och be er flasha det och flytta över dvd-spelaren och på så vis få en extra kontroll (har två) och HDMI utgång?
Eller köpa ett färdigt Arcade hos er och flytta över godbitarna?
Dvs vad skulle in göra i mina skor. Har en Samsung M46 full hd hemma, kör idag på komponent men är lite sugen på HDMI.
Vänligen förklara så att ett barn skulle fatta och kom gärna igen med lite priser oxså.
Mvh
Erik
Bookmarks