Viktig information om nedladdat innehåll efter reparation/renovering av konsol
Meddelande till kunder som har fått service på sina Xbox 360-konsoler av Microsoft: Om du laddat ned innehåll från Xbox LIVE Marketplace före service på konsolen måste du ansluta till Xbox LIVE för att återställa licenserna för det innehållet på denna konsol. Om du inte gör det kan du bara använda det innehållet när du är inloggad på Xbox LIVE med den profil som ursprungligen laddade ned innehållet.
Så här återställer du dina licenser:
1. Anslut hårddisken eller minneskortet.
2. Sätt på konsolen.
3. Logga in på Xbox LIVE med den spelarprofil som ursprungligen laddade ned innehållet.
4. Gå till Xbox LIVE Marketplace och välj Account Management (Kontohantering), Download History (Nedladdningshistorik).
5. Välj ett objekt och välj sedan Download Again(Ladda ned igen).
6. Upprepa steg 5 för varje objekt i din nedladdningshistorik.
När du har laddat ned innehållet igen kan alla på denna konsol använda det, oavsett om du är inloggad på Xbox LIVE eller inte.
Licensåterställningen fungerar endast på den konsol som returneras till dig från Microsofts servicecenter.
Kontakta kundsupport om du behöver mer hjälp.
Bookmarks