Tjo. Det är så att jag har förlorat min save på gta4. Hände i Torsdags. Kan inte finna någon logisk förklaring till detta. Jag har 2 olika save på översta och understa sloten. Den översta har jag använd hela tiden. Den längst ner råkade jag spara i början men använder inte den efter det, den heter "First Lady och är på 2.97%. Den översta kommer jag inte ihåg vad den heter. Jag satt och spelade, klarade bankrånet, vilket för övrigt var skitkul. Stängde av 360. Dagen efter skulle jag flytta 360 till skrivbordet för att prova spela på min nya dataskärm. När jag startar upp den så känner jag inte igen min startpunkt. Går in på load men där finns en gammal save på översta sloten som jag inte kommer ihåg vad den heter men den är på 3,84% och är märkt med 2008-05-nånting. Sen så kollar jag på den understa sloten, den är märkt 2005-11-22. Startar om 360, går in på load, samma sak. Går till dashboarden, ser att datumet är 2005-11-nånting. Ändrar datumet till dagens. Startar GTA4 men samma saves finns under load.
Alltså detta e så sjukt då jag inte kan ha loadat en gammal save av misstag och sparat den för då borde jag ha 2 slots med samma namn/save, eller hur? Det är precis som om man dragit tillbaka klockan.
Jag har kvar mina achivments men det hjälper ju inte när jag måste spela om allting. Man börjar ju fundera om det är någonting med hårddisken. Vill verkligen inte att detta ska upprepa sig. Har tyvärr inte kollat om några andra spel drabbats av liknande. Återkommer med info om det isåfall.
Någon som vart med om liknande eller vet vad som orsakat detta?
Denna info stod:
slot1 -- 3.84% 2008-05-##
slot10 "first lady" 2.97% 2005-11-22
Bookmarks