jag har en hitachi 0078 som jag ska flasha men jag undrar om det är ok att flasha med Firmware Toolbox 4.6 eller finns det något nyare/bättre ?
jag har en hitachi 0078 som jag ska flasha men jag undrar om det är ok att flasha med Firmware Toolbox 4.6 eller finns det något nyare/bättre ?
Kika på tillverkarens hemsida, tror 4.7 är ute.
Sök i forumet eller kika i gamla trådar med
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
ok tack !..
en fråga till...
när jag ska koppla in dvd driven till pc'n är det bara att ta sata kabeln som sitter i pc'n moderkort till xbox 360 dvd driven ??
eller måste jag ha en annan kabel ?..
Först boota i Slax *Linux* med satakabeln och sedan boota i Windows utan att strömmen bryts till drivern så den tappar Mode-B för att sedan starta Win och byta till S-ata kabeln och sen köra toolbox.
Följ guiderna på nätet
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
ja jag ska prova att flasha i morron..
det jag undrade var om jag kan använda den kabeln som redan sitter i pc'n till dvd driven och flytta över till xboxens dvd drive eller behöver jag någon annan kabel mellan xbox & pc'n ????
när du startar programmet frågar den om du vill leta efter en uppdatering, leta efter en uppdatering och finns det en så tankar du hem den. )
det finns ingen uppdatering står det ...
och jag hittar ingen annanstans all ladda ner det....
var hittar man toolbox 4.8 ??
hittade det......
Last edited by eddy; 2008-11-13 at 10:55.
Bookmarks