Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: C&C - Tiberium Wars (FASTNAT!)

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18

    Arrow C&C - Tiberium Wars (FASTNAT!)

    Jag har fastnat ordentligt i detta spel och har nu givit det uppdraget som jag har fastnat på säkert 11 försök utan att klara det. Jag känner att det absolut inte är en "kul utmaning" längre när jag ska ge mig på det 12te försöket och skulle vilja höra med er om någon vet någon spec taktik man ska tillämpa, för det är helvetes svårt helt enkelt...


    Jag spelar som GDI, och uppdraget som jag har fastnat på är det uppdraget (första utav dem om det kommer liknande senare i spelet) där man ska försvara sin bas som man startar med där alla "kanoner" från början står "nerpowerade". Man ska försvara basen i ett par minuter till förstärkning kommer. Förstärkningen kommer från nordväst tillsammans med en sån här ATV mobile unit (Vet inte exakt vad den heter på rak arm). Deras väg blockeras dock av NOD och man ska skicka upp "aid" för att cleara deras väg och eskortera dem (utan att mobie unit grejen pajar) tiillbaka till basen.


    Saken är att jag klarar det bara inte. Jag ar kommit så långt att jag börjar eskortera dem tillbaka till basen. Men när jag håller på med det så bara strömmar NOD in på min bas och förstör hela eller så kan inte mina mannar hålla mobile uniten skyddad. NOD är verkligen helt galna i detta uppdrag, de kommer från alla håll och kanter under hela spelets gång och jag får aldrig tid att bygga upp någon riktig jävla arme typ för de kommer bara och slår ut den hela tiden.


    Om någon vet vart i spelet jag nu pratar om och om de har något tips på hur jag ska gå tillväga nu när jag snart återigen startar om uppdraget från början och försöker klara det, så dela gärna med er. Jag håller på att bli galen på det här, hehe!

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    detta kanske hjälper lite..

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18
    Hehe tack! Ska checka det där om jag hittar något!

Liknande diskussioner

  1. Halo wars
    By maddiy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 08:50
  2. Star Wars The Force unleashed
    By Grima in forum Nintendo WII - Spelsnack
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 11:52
  3. Del av mitt memory stick har fastnat.
    By Difaren565 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-21, 14:38
  4. Enemy Territory: Quake Wars
    By lejonel in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 22:03
  5. Kan inte spara i tex LEGO star wars
    By knegarpetter in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 17:58

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •