Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Börja spela live

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    187
    Respekt
    19

    Börja spela live

    Har fått för mig att jag skall testa att spela lite live med min 360 (har aldrig gjort detta tidigare med någon konsoll)
    Köpte en 360 för ca 1månad sedan med Nhl 09 som jag skall köra live med, finns det något jag skall tänka på första gången jag reggar mig?
    Har även ixtreme 1.4 och har spelat några back up spel som jag inte vet är godkända? kan man plocka bort save filerna från dom spelen på 360n och minska risken att råka ut för ban?
    Är ett orginal spel jag vill lira live med.
    Är det bara att köra en nätverks sladd från bredbands uttaget direkt in i 360n?

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av reddie Visa Inlägg
    Har fått för mig att jag skall testa att spela lite live med min 360 (har aldrig gjort detta tidigare med någon konsoll)
    Köpte en 360 för ca 1månad sedan med Nhl 09 som jag skall köra live med, finns det något jag skall tänka på första gången jag reggar mig?
    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35639

    Citat Original inlägg av reddie Visa Inlägg
    Har även ixtreme 1.4 och har spelat några back up spel som jag inte vet är godkända? kan man plocka bort save filerna från dom spelen på 360n och minska risken att råka ut för ban?
    Är ett orginal spel jag vill lira live med.
    Se ovanstående länk.

    Citat Original inlägg av reddie Visa Inlägg
    Är det bara att köra en nätverks sladd från bredbands uttaget direkt in i 360n?
    Ja du kan köra med vilken RAK kabel som helst
    Inte Korsade, rak till datorer från en Router/Switch.
    Korsade används för att föra över filer från dator till dator utan nätverk med Switch/Routrar mellan när man kopplar en fysisk kabel från en dators nätverksuttag till en annan mottagares dator.
    BBBs ADSL modem kan köra med korsade kablar "Helt idiotiskt men det var väl billigare att köpa de modemen". så plockar du internet från ett ADSL så konsultera med BBB vad som gäller, deras modem brukar ha Autosensing men det skapar problem när folk flyttar och använder gamla kablar som fungerade med BBB hos en annan leverantör som följer "Rätt Standard"
    Last edited by Pendragon; 2008-11-14 at 09:19.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Spela live trådlöst
    By Stefan.t in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-25, 01:22
  2. spela live med custom firmware
    By PlawsWorth in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 16:12
  3. Någon som kan logga in på live?
    By coolcool in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:56
  4. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 23:29
  5. Uppdatera för att kunna spela live?
    By kewkpad in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 00:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •