Hej
I förrgår köpte en kompis ett xbox360 och vi testade chatta och sån kul. Jag laddade hem nya tomb raider demo. Efter detta monterade jag min ny inköpta 120gb hårdisk (Xbox360 org.) tog ca 1.5 timme när detta var klar hade jag helt plötsligt 47 spel på den nya hårddisken mot 23 på den gamla ??????? WTF!!! jaja tänkte inte mer på detta utan stängde av. Igår när jag skulle spela så kommer jag inte ut på LIVE jag är enligt xbox360 felkoder bannad pga av olagligt modifierad box???!!! jag kör helt orginal !! inte chippad moddad eller dyligt bara orginal spel.(tidigare har boxen varit fllashad) ??!!! Jag har pratat med tre olika personer på xbox support som inte kan hjlpa mig dem kan bara säga tyvärr tyvärr och återigen tyvärr !!!!! VA FAN HAR JAG GJORT FÖR FEL !!!!
Just nu HATAR jag xbox support jag frågade vad jag kan göra då säger dom åt mig att läsa igenom avtalet så kanske jag får en "aha" upplevelse . Jag sa då att om jag läser igenom avtalet och inte har chippad box och inte anser att jag gjort ngt fel, vart ringer jag då ?? Då blir det tyst i andra ändan........... HALLÅ!! ja jo nää inte vet dom vem jag kan ringa ..... frågade 3ggr om hon förstod frågan men det fanns ingen att ringa !! ??
Kan nån här svara på vad jag har gjort för fel alt vad fan gör jag för att lösa problemet!!
Mvh Micke
P.S. Köpte hårddisken för att kunna ladda hem mer material från Marketplace snacka om snopet 1500kr i papperskorgen..............
Bookmarks