Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Köpa PSP

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Köpa PSP

    Hej!

    Jag skall köpa ett PSP nu, bestämt mig, o det blir från ebay för det är så sinnessjukt billigt där jämfört med sverige. Nu är frågan, vad för PSP skall man köpa? PSP-3000 känns kanske inte rätt för den går ju inte modda lr spela från minneskortet om jag inte har fel.

    PSP-2000 slim? är det valet? vilken version är att rekommendera på maskinen? är det 1,5? lr vad är det man bör tänka på?

    Vore bra med lite info!

    Tack s åmycket

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Om du vill kunna flasha den med pandora så måste det vara en psp som inte har V.3-moderkort, dvs alla gamla slim och phat.

    Slim har inte stöd för 1.5, men det spelar ingen roll vilken FW den har. Pandora kan flasha alla psps som inte har V.3-moderkort.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    okej, läste precis nyligen att PSP-3000 är hackat.. att det kommer ett batteri liknande pandora för 20 pund... stämmer detta?

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av abox Visa Inlägg
    okej, läste precis nyligen att PSP-3000 är hackat.. att det kommer ett batteri liknande pandora för 20 pund... stämmer detta?
    Jag är skeptisk, men man vet ju aldrig
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Zinken
    Inlägg
    226
    Respekt
    0
    Tja kanske kanske, personligen tror jag att det är en bluff..

    Citat Original inlägg av Dark_AleX
    About new D@tel Battery
    You might have seen a new Battery that has come into the market, as always with a price and with a good advertising program...

    Well, this post is just to answer some mails that i've recieved.

    1. To have a LED indicator ON, doesn't means that you can install cfw or hack anything. Remember 088v3 mobos? Right.
    2. It's spreading like a timebomb that it can be hacked and so on. Well, what any user can see is an interesting campaign to promote an article that is not yet released. It would be interesting to see.. how about an old "hello world" like on Noobz time, instead of a "buy today" call?
    3. Just to remember all this things up, LED indicator ON and nothing on screen means directly what Dark_AleX explained here about the preIPL.

    Would be an interesting step, indeed, in case that the protection on 3k would be sort of a signal encryption or a change of protocol instead of just a change of the battery pin communication system; so, until more proofs come into play, i would not definetly go in a rush to buy it xD.

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29


    Mysigt värre, men hade man kunnat flasha V3 (2004+3000) hade det nog stått på aningen mer ställen + att Dax hade nog gått ut med info han med
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. PSP 3000 Köpa eller vänta?
    By ett-noll in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 13:11
  2. Ska kanske köpa psp behöver svar några frågor
    By Goku_93 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 59
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 13:20
  3. PSP bytes mot PSP Slim
    By Pendragon in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 02:48
  4. PSP - Vad behöver man till..vad är bäst att köpa?
    By kofikalonji in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 11:16
  5. Köpa PSP för att nergradera?
    By PiGGELiN in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 09:52

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •