Finns det på svenska?
Finns det på svenska?
tror det är engelska i spelet på den nordiska versionen.
okej tack
jo då de finns Need.For.Speed.Undercover.PAL.X360-Allstars
Nån som vet en version som kvalificerar för Live?
Ladda ner Allstars den är nog Bäst tror jag. själv har jag den utan några som helst problem, Men kolla ALLTID med abgx360 eller MULLETER
bäst och bäst, det är ju den versionen som har engelsk språk inlagt iaf. den går fortfarande inte att verifiera med abgx360 så det blir nog att fortsätta att vänta innan denna hamnar på skiva.. att vänta blir nog inga problem, kommer vara upptagen med ett gäng andra spel.. tills nästa jul, minst.
dra ut nätverks-sladden funkar galant också..... =) kunde verkligen inte vänta på detta spel, så det fick bli att bränna och köra >=) grymt kul,,,,
"GEARS OF WAR 2 CHAMPIONS DH WINTER 08"
det är swesubs på den riktiga pal-versionen, men alla menyer och lingo är helt uppkeffade i översättningen, som att nån japan med google försökt översatt från engelska de inte kan till svenska de inte heller kan, ordspråken å de är fan bäst...betyder typ helt andra saker i den svenska översättningen än vad det står när man väljer Eng.....
sjukt hur nåra så stora som EA kan välja ett gäng skum-pollacker eller whatever till att översätta ett sånt bra spel för övrigt....
--------------------------
Nintendo:
"Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1
Nu har jag fått allstar relleasen verifierad av abg. Äntligen kan man börja lira.
Bookmarks