Är detta möjligt? Att titta/lysssna på icke DivX filmer/mp3or som finns lagrade på en Xbox orgonal med XBMC? Har tittat runt lite men inte blivit klokare...
Är detta möjligt? Att titta/lysssna på icke DivX filmer/mp3or som finns lagrade på en Xbox orgonal med XBMC? Har tittat runt lite men inte blivit klokare...
"All work and no play makes fArGo a dull boy"
1 4TB Buffalo Tech NAS
1 Asus Eee Box EB1006 Myth Tv/XBMC frontend
1 3.2 GHz Dual Core, 4GB RAM, x2 TV cards, Dragon CAM Myth Tv Backend
Inget jag lyckats med desvärre.
Jag köpte en sånhär och den fungerar galant, skall skriva en liten recension om det
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/se/sv...0-3548159.html
Det följde med en 500Gb HDD i den modellen jag köpte men det finns en med 1TB från start, man öser i nya S-ATA diskar efterhand man behöver mer utrymme och den är såå snygg
Fyra fack med s-ata = Mumma
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Pendragon..jag fick min idag
X-Box 1.4
Xenium *ICE*Pin-Head
120GB HDD EVO-X och MS Dashbord
Xbox 360 Premium, Samsung ixtreme 1.51
Wii Wiikey 1.9g
Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer
Oh har du också köpt en, jag var lite besviken då jag såg att det fanns en 1TB version med *skratt*
Tips: Stäng av PC Backup ( i fliken Computers & Backup ) annars försvinner dina 500GB rätt fort efter klockan 00:00 per automagik då datorn du initierar Nasen från backuppas av Nasen
Jag fick hjärtsnörp när mina nya 500Gb försvann på en natt *skratt*
Och oroa dig inte för alla Critical Errors, den måste uppgraderas en del innan den tuffar på.
Min verkar vara färdigconfad idag, köpte den i Torsdags men satte inte upp den förräns igår (Söndags)
Som tur är klarar min Gammel X-Box, 360 + PS3 att hämta information från denne och gissa vad det underlättar en del i hemmet.
Hellre ett gäng sådana hära hemma än massa stora tunga burkar som tuggar elräkning.
Dax att införskaffa lite 1.5TB diskar o utöka utrymmet
Last edited by Pendragon; 2008-11-24 at 20:53.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks