Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Testa utbrända spel

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Testa utbrända spel

    Hej!

    Jag flashade om mitt xbox till senaste ixtreme 1.41 häromdagen. Alla mina gamla utbrända spel startade perfekt o så men nu tänkte ja prova att köra lite på live men när ja brände ut spelen så hade ja inte så stor koll på hur man skulle göra så ja bara brände ut dom utan att testa dom med XDVD Mulleter. Men nu undrar jag om det finns något sätt att testa spel i efterhand så dom är helt okey? För att slippa bränna ut dom på nytt!

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av nybygget Visa Inlägg
    Hej!

    Jag flashade om mitt xbox till senaste ixtreme 1.41 häromdagen. Alla mina gamla utbrända spel startade perfekt o så men nu tänkte ja prova att köra lite på live men när ja brände ut spelen så hade ja inte så stor koll på hur man skulle göra så ja bara brände ut dom utan att testa dom med XDVD Mulleter. Men nu undrar jag om det finns något sätt att testa spel i efterhand så dom är helt okey? För att slippa bränna ut dom på nytt!
    ja, följ guiden vid avsnitten Verifiering och autofix av backup med XDVDMulleter, följ bildserien under. eller Verifiering och autofix av backup med ABGX360, följ bildserien under. båda kan verifiera från dvdr och imagefil, rekommenderar abgx360. tyvärr är onlinedatabasen fortf. nere, det står "temp closed" och felmeddelande ERROR: The requested URL returned error: 401. så det är bättre att prova senare.

Liknande diskussioner

  1. wiikey kan inte spela upp brännda gc spel?
    By wiidii in forum Nintendo WII - Wiikey och Wiikey 2
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2008-06-26, 22:38
  2. Vilka xbox 360 spel kommer inte till PS3?
    By HeadHunter87 in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 00:03
  3. Vilka xbox 360 spel kommer inte till PS3?
    By HeadHunter87 in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 18:50
  4. Bör man spela med "offline profil" med brända spel?
    By TigerSoul in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 09:33
  5. Gamla spel fungerar inte
    By denjia in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 17:06

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •