Någon som har en länk till en sådan? Int21??
Ändrar till hdss.bin
Någon som har en länk till en sådan? Int21??
Ändrar till hdss.bin
Last edited by POi2; 2008-12-05 at 18:03.
Vad för länk?
jag tror inte dom börjar sälja sånna än.
Det enda som verkar finnas är
Xbox 360 - 60GB Live Starter Pack
Sök på ovanstående på Google.
Annars är det väl någon begagnatsida som gäller.
fint tack
Finns det en 60GB HDSS.BIN ute ? Sett nåt Int?
Skall du mekka ihop en egen hårddisk till din 360 så skall du givetvis köra 120GB och inte 60GB, SÅ DET SÅ :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
du kan få tag på en 60gb orginal från Media Markt för 899:- medans du får en 120gb för typ 1200:- vilket väljer du? ett bra sätt att hitta billigast: pricerunner/prisjakt
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
hehe så det blir med tiden i början räcker det med 20gb, men efter ett tag vill man ha massa spel uppdateringar och grejer, då behöver man gå uppåt!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Bookmarks