Hej, köpte min Xbox 360 elite för ett år sen den 12 december. Idag när jag precis installerat och skulle köra Prince of Persia frös den i introt. Startade om, frös mitt i spelet. Båda gångerna med grafikfel vid frysningen.
Xboxet är flashat hos psxcare med 1.4 firmware, har BenQ. RROD garantin är i två år va? Men den har ju inte RROD nu men lär få det om jag kör ett par gånger till. Borde jag lämna in den som den är nu på butikens garanti som jag köpte den på. Eller borde jag flasha tillbaka firmwaret hos psxcare?
Använt den på internet ett fåtal gånger, aldrig spelat online, bara köpt ett spel. Aldrig sett att jag blivit bannad, aldrig försökt logga in efter dom gångerna.
Hur ska jag göra för att bli ersatt för mitt xbox? Om jag lämnar in den i butik (*********..) får jag ett nytt på plats eller måste jag vänta på en lång reperation. Borde jag försöka ge den RROD så jag helt säkert får den lagad?
Har lite panik, inte många dagar kvar på garantin, måste hinna flasha om den och allt. Tack så jättemycket för hjälpen.
Bookmarks