Kan du inte lägga till så att man kan välja att
få ett e-mail när nån svarar på ens inlägg by default?
Kan du inte lägga till så att man kan välja att
få ett e-mail när nån svarar på ens inlägg by default?
Det ställer man väl in själv i sin profil?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag tittade men hittade inte det... Ska kika igen...
Jag kan ha fel, det verkar bara finnas inställning för att få email när man tar emot privata meddelanden...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nå. Hittat nått?
Nä.
Nu då?
Last edited by ktd; 2003-06-01 at 18:58.
Nu!
Funkar bra oxå!
Gillar verkligen det nya forumet!
Bookmarks