Har ett gammalt PSP V1.5 Kör fastloader V0.7
Verkar ju som om det hänt en hel del sen sist man pillade på denna trevliga konsol. Vad bör jag installera, minns att många spel inte funkade på V1.5?
Vore kul med en liten genomgång på vad som hänt!
Mvh
Har ett gammalt PSP V1.5 Kör fastloader V0.7
Verkar ju som om det hänt en hel del sen sist man pillade på denna trevliga konsol. Vad bör jag installera, minns att många spel inte funkade på V1.5?
Vore kul med en liten genomgång på vad som hänt!
Mvh
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Hmm ok, har alltid hatat fastloader så det var ju fint!
Thx
Kan jag uppgradera till den direkt eller räknas min V1.5 inte som en CFW??
1.5 är ju uråldrigt o ett jättemysigt läge enligt mig
1.5 är inkörsporten till mycket men kastar du in 5.0 m33-4 + 1.50 kernel har du det bästa av två världar, fungerar dock bara på gamla feta pspor
Hur du uppgraderar skall stå i detta forum i denna tråd om PSPor, sök lite eller kika i FAQ
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Det finns inga nackdelar med 5.0 nu när det finns 1.50 kernal till den.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Halvvägs hemma då med andra ord
Kasta in 5.0 M33-4 så är du home free
1.50 kernel är et stöd för gammal kodad programvara på gamla PSP "Tjocka feta" så 1.50 program fungerar galant, något slim saknar som inte klarar av 1.50 utan levererades med 3.60 och saknar helt det läget.
Fungerar spelen bra nu har du inte kört de senaste spelen
De kräver nämligen högre o högre firmware för att köra igång.
Men jag är med dig, två av mina sju åtta pspor kör fortf 3.52 M33-4 då den CFW har bättre stöd för GPS och annat hemsnickrat
Dock med 1.50 kernelstöd o ja de är Feta De enheterna spelar jag inte på alls, de är dedikerade för Hemkodade saker ^v^
/ Pendragon
Bookmarks