Tjena!
Har det inte kommit några nya releser?
Eller har INT21 semester
Tjena!
Har det inte kommit några nya releser?
Eller har INT21 semester
känns lite som att det inte är sån rush på bra spel just nu, har redan fixat allt av värde igår o idag.. har letat som bara den, men inget av intresse, o då har jag en fråga osså, finns inte Race driver GRiD till 360? har ju spelat demo, och det finns saker till det på live, så varför kan jag inte hitta spelet att ladda ner nånstans?
jo, det har det. men nästan alla releaser är ixtreme kompatibla och är de inte det så fixar man dem oftast lätt med abgx360 och xdvdmulleter som man ändå kör för att verifiera dem för livespelandet, känns onödigt att lista nya releaser av denna anledning. du kan alltid kika här annars, livesäkerheten kollar du ju ändå med redan nämnda program.
powerbits också som du kan regga dig till nu om du inte redan har account
har reggat på powerbits en gång i tiden, men det var innan jag använde torrent på rätt sätt, så min ratio är fukdup, så där får jag inte tanka längre får leta vidare nån annanstans
EDIT: hittade grid rellen på TPB nu osså niceigt
piratebits är typ likadan som powerbits om du söker en sådan.
funkar nu iaf
konstigt, testade och då funkade det perfekt
Jepp, nu funkar den fint igen
Nja,,,,,det verkar vara segt på spelfronten
Ingen som vet nåt nytt som kommit??
Har kollat på ABGX men det verkar trögt där med
Behöver nåt nytt att sätta tänderna i,,,,,,,
Har inte hunnit beta av alla så klart
Men i all ärlighet så e det inte så att jag kan sitta och spela ex: Panda och Jumper från början till slut, såna spel e för dåliga helt enkelt. Har spelat igenom de flesta som håller bra kvalité(enligt mig ), men nu verkar det som jag inte har nåt som jag e sugen på att spela, väntar därför med spänning på nåt nytt att sätta tänderna i.
Tillläger även att utan mitt Live så dör spelen ganska fort tyvärr
Bookmarks