Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: world at war live

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    20
    Respekt
    0

    world at war live

    får gråa hår med ett skumt problem jag fått
    har spelat world att war live i över en månad i stort sett varje kväll
    nu helt plötsligt när jag väljer multiplayer sen xbox live i menyn på spelet står det.
    you must be assign to xbox live to play xbox live nått i den stilen.

    Grejen är den att jag är online mot live får inga fel meddelande vid nätverkskoll
    vad har hänt verkar inte som att world att war fatar att jag är online live.
    har provat rebootat routern men utan resultat
    ska xboxet vara avstängt eller på när man rebotar routern
    Som sagt några tips välkomnas

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    funkar det med andra spel?

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Nu fick jag äntligen rätt på det efter mycket meck fick öppna portar på routern men det funkade ju inte heller
    Sen aktiverade jag portforwardningen då funkade det sånt jävla bry för att jag glömde bocka i active i en ruta
    har en zyxel router p 320 w

    Märkligt att det funkade innan utan att öppna portar

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    World At War bannar folk lika snabbt som Gears Of War 2

    Ps. Fel tråd att skriva om spel i, gör det i Speltråden
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    jasså jag har inte blivit bannad har spelar spelet i över 2 dagar asså spel tid den sista månaden så det vill jag inte påstå inte bra att sprida rykten som man inte har underlag för

    PS.
    nu va det ju inte spelet det va fel på så läs tråden tack sen står det ju klart och tydligt att man ska diskutera själva spelandet i "spel"
    Last edited by pange; 2008-12-22 at 21:46.

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    World At War bannar folk lika snabbt som Gears Of War 2

    Ps. Fel tråd att skriva om spel i, gör det i Speltråden
    Det du säger är alltså att man ALDRIG kan lita på abgx360's databas? Den säger nämligen att allt är OK med detta spelet och jag har spelat det på liven under en längre tid.

    Konstigt att jag fortfarande använder abgx360 om det egentligen är ett skämt som inte är till nån hjälp?

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Safir Visa Inlägg
    Det du säger är alltså att man ALDRIG kan lita på abgx360's databas? Den säger nämligen att allt är OK med detta spelet och jag har spelat det på liven under en längre tid.

    Konstigt att jag fortfarande använder abgx360 om det egentligen är ett skämt som inte är till nån hjälp?
    Mulleter + AGBnågonting + ett till program = Bättre än inget.
    Fortsätt informationssökandet i tråden "Konsten att inte bli bannad"

    Jag kör Mulleter + AGBnågonting... Sen väntar jag förvisso några veckor o ser när andra blir bannade först
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  8. #8
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    Jag har kollat spelet med både mulleter och abgx och både programmen säger att det är ok. Har du någon info som säger att just det här spelet skulle vara "osäkrare" att spela jämfört med någon av alla dom andra spelen där abgx/mulleter säger att stealth-filerna är ok?

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Safir Visa Inlägg
    Jag har kollat spelet med både mulleter och abgx och både programmen säger att det är ok. Har du någon info som säger att just det här spelet skulle vara "osäkrare" att spela jämfört med någon av alla dom andra spelen där abgx/mulleter säger att stealth-filerna är ok?
    "Det" jag säger är att Vissa utgåvor / Releaser är inte 100% *Förmodligentidiga sådana*
    Kontrollera därför extra noga med fler program.
    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35639

    Gow 2 och WAW gav ok i både mulleter tidigare och AGB men folk blev likförbaskat utkastade. *Gällde nog några utgåvor i början, o jag vet inte om det fixats ännu.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Hehe roligt samtal med M$ Suport!!
    By Robotach in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-07-30, 10:17
  2. problem med XBOX LIVE, hjälp!
    By AndYBazooka in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-30, 23:05
  3. Någon som kan logga in på live?
    By coolcool in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:56
  4. Full Fall 2007 Update Details Revealed: DivX Confirmed
    By s-p-d in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 53
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 10:37

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •