Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Fel 404 i ABGX360

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    Fel 404 i ABGX360

    Jag är en nybörjare på detta och skulle behöva lite hjälp.

    Jag har precis fått ner "Rayman_Raving_Rabbids_PAL_XBOX360-PreCiSiON" och kör img-filen i ABGX. Verifieringen misslyckas och fel 404 visas. Jag har ändrat .ini filen i ABGX enligt den klistrade tråden, men utan resultat.

    Är det helt kört eller finns det någonting jag kan göra?
    Samma sak blir det då jag kollar "NHL_09-XBOX360-PAL-DAGGER".

    Gör jag något fel eller är det något skumt med filerna? Är risken för banning större eller tom garanterad om jag bränner ut och spelar dessa?

    Tack på förhand!

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Beer Visa Inlägg
    Jag är en nybörjare på detta och skulle behöva lite hjälp.

    Jag har precis fått ner "Rayman_Raving_Rabbids_PAL_XBOX360-PreCiSiON" och kör img-filen i ABGX. Verifieringen misslyckas och fel 404 visas. Jag har ändrat .ini filen i ABGX enligt den klistrade tråden, men utan resultat.

    Är det helt kört eller finns det någonting jag kan göra?
    Samma sak blir det då jag kollar "NHL_09-XBOX360-PAL-DAGGER".

    Gör jag något fel eller är det något skumt med filerna? Är risken för banning större eller tom garanterad om jag bränner ut och spelar dessa?

    Tack på förhand!
    stealth har kanske inte lagts in för dessa versioner, tyvärr. du kan kika vid 360 patches om du finner stealth där. kika i denna tråden, där diskuteras även 404.

    ja, det är större risk för ban om du inte verifierar, dock ingen garanti att du blir bannad om du inte gör det. stealth / dmi kan vara okej även om det inte finns i databasen, det är alltså att chansa, inget att rekommendera för live spel, offline är ok.

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    5
    Respekt
    0