Hej fungerar brända xbox 1 spel till en flashad xbox 360?
Hej fungerar brända xbox 1 spel till en flashad xbox 360?
tack du gav mig ett tillfredsställande svar.
jag tänkte undvika slösa på min bandbredd och mina dvdskivor.
ja, det gör dem. du måste dock ha en hårddisk för att spela xbox spel på xbox 360. DL media krävs med ixtreme firmware.
ibland har personer inte den möjligheten eller så frågar de för att slippa gå igenom en procedur de inte vet mycket om.
antar du har provat olika sätt för att lösa ett problem innan du ställer en fråga här nästa gång.
Ja, det funkar, men det är inte alls säkert att spela dem med risk för banning.
Det går inte att göra en en lika bra kopia av Xbox 1 spelen som det går att göra av 360 spelen, så jag rekommenderar dig verkligen att inte spela med brända xbox 1 spel på 360:n.
Ett xbox 1 spel kostar ca 100 kr begagnat så ta och köp de spelen du vill spela.
Vill du fortfarande göra det så finns denna guide här:
How to transform a D5 XBOX ISO to D9 for playing on XBOX360?
http://360patches.com/index.php/topic,842.0.html
Den kanske finns på detta forum oxå.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Spelet jag vill ha, Fatal Frame 2, är svårt att få tag på. Varför jag vill bränna det. Tack för länkar
lite offtopic.. spelet är ok, en annan inte superdyr lösning måste ju vara att köpa en gammal xbox om du inte redan har, kan inte kosta många hundralappar i dagsläget, o sen ladda ner o lägga in spelet på Hd:n?
Lämkar kan du glömma.
Använd: http://www.google.se/
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
/ Pendragon
/ Pendragon
Bookmarks