det stod ju i fix-loggen att den ska fixa vinkeln bättre
Tjenare allihopa!
Tänkte flasha min Lite-on läsare idag. Har ett Intel P35 chipset. Är det möjligt att göra? Har läst att man ska ha VIA eller nForce om jag inte minns fel. Följde en guide som använde sig av iPrep, men jag kunde inte ladda lite-on firmware till usb flash drive.
Du har inte rätt sata chipset på ett P35 moderkort
Skulle nån kunna göra en liten Guide ( För noobs, som mig ) för flashning av 1.5 Lite On ?
Tack
Är det bara och skruva upp xboxet och sedan DVDn eller måste man ha speciella verktyg ?
det står att det bara går för XP :S
Vista kan crasha (stanna upp) om man har otur när man håller på med Lite-on flashning...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
det stog nånstans i guiden att det stog: Flashing using CK3 Vad är Connect kit 3 pro eller vad det är.
Är det för att öppna upp dvdn och allt eller nåt slags Flash verkyg?
det är ett verktyg du behöver för att skicka information till driven
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Någon som har information om när iXreme 1.5 släpps till hitachi? Skulle ju släppas i början av Januari men än så länge är väl inget släppt?
Varför släpptes inte firmware till hitachi direkt?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Google is your friend!
Bookmarks