Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: PS2 in PS3 framöver?

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    18

Question PS2 in PS3 framöver?

Hej! Har en liten funderare som nån utav er här inne har "koll" på..

Vet att de fungerade att spela PS2 spel i första versionen av PS3 samt några versioner som endast släpptes i NTSC.

Men kommer de att komma "uppgradering" eller liknande, någon vetligen så att de kommer impelentera stödet framöver?
    Eller är det bara stenkört o får försöka få tag i en 60GB eller vänta och hoppas på att de släpper en ny maskin i framtiden som även levererar detta stöd?

Mvh
    Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy

PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Köp en separat ps2:a bara...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2007
    Respekt
    18
    Lite synd det här, för min 60gb har inte haft nåt problem alls med nåt ps2-spel och det är ju jättesmidigt att slippa ha en extra maskin. I övrigt har det ju inte varit nåt att klaga på hos ps3an i år då den har haft klart bättre spelutbud än konkurrenterna=)
    Får hoppas att 2009 har samma tempo(högst, har absolut inte hunnit spela allt jag vill) på grymma spelsläpp så blir det ännu roligare att vara ps3-ägare.
    Sen vore det ju trevligt ifall man kunde chippa eller flasha den med, även fast jag inte lidigt något av det än.
    Metal Gear Solid IV är världens bästa spel.

Liknande diskussioner

1. PS2 problem: Laser o mekanism på ""stora" och slim
    By Mammas_kille in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 13:02
  2. budget ps3 vs vanliga backups ps2 framtiden :p
    By helvete in forum Playstation 3
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:43
  3. ps2 spel på ps3
    By saxon29 in forum Playstation 3
    Senaste inlägg: 2007-03-24, 18:32

Bookmarks

Behörigheter