Hej har nu fått en 360 premium 60 gigs och undrar nu om jag kan föra över spel till hårdisken och spela de därifrån samt föra över musik och video
Hej har nu fått en 360 premium 60 gigs och undrar nu om jag kan föra över spel till hårdisken och spela de därifrån samt föra över musik och video
Du kan, vad jag vet bara föra över musik från audio-cd. Du kan inte föra över musik från en mp3 eller portabel hårddisk. Video går inte att föra över. Dock kan du streama allt från dit dator via trådlösa nätverket. Spel kan du "installera" på hårddisken med nyaste xbox dashboarden (dess operativsystem). Antingen är den förinstallerad eller så laddar du ner den eller lägger över på usb-pinne/cd-skiva.
Nej du kan itne föra över spel som man gjorde med gamla xboxen, dock kan du installera spel på den men du måste fortfarande ha skivan i för att spela men laddningstiderna minskas en bra bit och du använder inte läsaren på samma sätt som om du inte sklle ha nstallerat spelet alltså mindre ljud från den och sliter mindre på den.
Bookmarks