Vilka hemsidor kan jag gå in på i psp:et utan att få virus i den?
Vilka hemsidor kan jag gå in på i psp:et utan att få virus i den?
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
-host- http://tmc.xht.se <-- vars grund design är baserad på upplösningen på en psp skärm
En av alla custom firmware versionerna släpptes medan det pågick någon fejd mellan personerna som driver diverse PSP hemsidor och personerna som släpper custom firmware.
En hemsida ägnade sig åt att släppa custom firmware med sina egna namn utan referenser/creds till den riktiga utvecklaren.
Så en vacker dag släpptes en version av custom firmware med en liten bomb i sig som brickade PSP så fort man besökte någon av de "fula" hemsidorna.
Detta var bara ett par veckor innan pandoraprylarna släpptes publikt, förmodligen är det något samband där också...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
HaHaHa jag skulle inte vilja vara en utav de som blev "bombade" PGA av en ful sidan
Bookmarks