Visar resultat 1 till 15 av 15

Diskussion: Snabb fråga hjälp!§

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    84
    Respekt
    16

    Snabb fråga hjälp!§

    Jag undrar vad de menar med det här "Just copy the PSP folder to the root of your memory stick." Jag förstår inte vad de menar med rooten av mitt minneskort... skulle vara bra med hjälp

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Med rooten menas att du ska lägga det direkt på minneskortet inte under någon folder eller så om det nu inte står så som det gör i ditt fall ... Lägg bara foldern direkt på kortet så ligger det i rooten
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    84
    Respekt
    16
    tack men ifall mappen man ska lägga där heter samma sak som någon annan map vad ska man göra då??

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Man kopierar in det i den mappen...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    84
    Respekt
    16
    okej men efter jag gjort det händer ingetting, jag försökte mig på att installera Fukirup, men ingenting kommer upp efter jag lagt in mappen i rooten av minnes kortet...

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    84
    Respekt
    16
    Eller jag har löst problemet med vart jag ska lägga mappen men furikup funkar inte, det fryser hela psp: och jag måste ta ut batteriet och starta om psp

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Fukirup Ip-telefonimjukvaran är BETA!
    Du har en källkod om du vill uppdatera den lite, jag har bara kört den på en FET PSP
    Prova ebootloader om du kör en slim för att få ett bättre 1.50 kernel stöd.

    eller kika mina youtubelänk eller läs .nfo
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    84
    Respekt
    16
    Pendragon menar du eloader?? för nästan inget funkar på eloader eller jag kan starta Furikup men det fryser fortfarande som alltid..

    och PSPTUBE funkar nte heller fast jag prövat både med eloader och utan.. Man hittar filmer och allt men när man klickar på filmen så står det loading. Men den stannar på 0% hela tiden..

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Beeny Visa Inlägg
    Pendragon menar du eloader?? för nästan inget funkar på eloader eller jag kan starta Furikup men det fryser fortfarande som alltid..

    och PSPTUBE funkar nte heller fast jag prövat både med eloader och utan.. Man hittar filmer och allt men när man klickar på filmen så står det loading. Men den stannar på 0% hela tiden..
    Det var tydligen en slim jag fick igång Fukirup på
    http://se.youtube.com/watch?v=Vczc25...e=channel_page

    Prova läs infofilen igen, lägg den i GAME annars o kör 1.50 kernel mode i Recovery om inget annat fungerar.
    Toktrimma inte CPU hastigheter utan kör DEFAULt på båda.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    84
    Respekt
    16
    Och hur fixar man så att det blir 1.5 kernal mode då?? ^^

  11. #11
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    FAQ och Recovery
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  12. #12
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    84
    Respekt
    16
    Prövade kernel mode ingen skillnad när jag försöker använda psptube

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    84
    Respekt
    16
    Jag tror att det var fel på PSPTuben jag använde för jag prövade en annan och det funka superbra

  14. #14
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Nu försökte jag hjälpa till med Fukirup IP telefoniprogrammet inte PSP Tube
    Kul att det hoppa igång
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  15. #15
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    84
    Respekt
    16
    jaha okej men jag ska pröva 1.5 kernal mode med furikup och test vad som händer ^^

Liknande diskussioner

  1. Flasha tillbaks? Snabb fråga
    By wickedkman in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 19:03
  2. snabb fråga om XDVDmulleter.
    By zhilmoen in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-26, 19:17
  3. snabb enkel fråga hitachi
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 21:26
  4. snabb dum fråga!
    By stjarna1 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 21:23
  5. Snabb fråga angående 2.01...
    By neville in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 17:50

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •