Hej. Försökte ringa idag men ni måste haft mycket att göra.
Undrar om ni har färdiga xboxar klara så man bara kan komma förbi och plocka upp en eller ifall man måste boka?
Hej. Försökte ringa idag men ni måste haft mycket att göra.
Undrar om ni har färdiga xboxar klara så man bara kan komma förbi och plocka upp en eller ifall man måste boka?
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Bäst att boka o välja "Hämta i butik" så SMSar vi när just din box är klar
Vår Inhylla håller på att braka ihop vilken sekund som helst *lol*
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Gott om boxar på lager, tyvärr flashar dom sig inte själva, vi ligger lite efter pga 5 helgdagar runt jul då det rasade in beställningar och sedan bara två arbetsdagar att försöka hinna ikapp...ge oss ett par dagar till :-)
Men hämta butik är nog inga problem, alla som bokade fram till tisdag eftermiddag kunde hämta boxar innan vi stängde före nyår.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok. La en beställning så då är det bara att vänta på det där smset nu då
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Vänta på sms eller chansa och kom in runt 17.30
Efter 16.00 när posten gått kan vi lämna ut alla 360 vi bygger till er som bokat för att hämta i butik.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks