jag antar att kortet ska gå att användas när man ska flasha lite-on. då jag inte gjort det än.
men nu när jag försöker installera enligt noob guiden, så ber den mig ta bort alla drivrutiner. vilket jag gjort genom att avinstallera, och manuellt ta bort viamraid.sys.
men har jag missat något? hur vet jag vilka filer jag ska ta bort utom den? för när jag startar om burken hittar den kortet igen. och jag hade precis installerat kortet i den datorn med drivrutinerna som fanns på forumet.
så hjälp, hur ska jag göra för att få den att ta bort och installera rätt filer?

Citera
  Citera 

Original inlägg av Hansi
 Original inlägg av Hansi

försökt o rota igenom mapparna, leta efter filerna i program och install mappen, som jag dessutom tog bort. men ändå ploppar den tillbaka. formatering here we come (: ska ändå bara ha kortet till flashning så. (:
 försökt o rota igenom mapparna, leta efter filerna i program och install mappen, som jag dessutom tog bort. men ändå ploppar den tillbaka. formatering here we come (: ska ändå bara ha kortet till flashning så. (:
				 orka formatering när det finns ghost- och image-backuper för det andra.
 orka formatering när det finns ghost- och image-backuper för det andra.  vissa datorer fryser sig utan drivrutiner också
 vissa datorer fryser sig utan drivrutiner också 
Bookmarks