Använder iBurn360 till en ny MacBook (Alu modellen). Satt i skivan och följt alla steg, trycker Burn och sen väljer OK för att patcha spelet. Spelet patchas och jag trycker OK för att påbörja bränningen, därefter händer inget.
Tips någon?
Använder iBurn360 till en ny MacBook (Alu modellen). Satt i skivan och följt alla steg, trycker Burn och sen väljer OK för att patcha spelet. Spelet patchas och jag trycker OK för att påbörja bränningen, därefter händer inget.
Tips någon?
Skaffa en annan PC som kör Win os eller *nix
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
kolla att din befintliga brännare stödjer dl skivor samt kolla att du har alla requirments ...
sen annars en commando rad som bör fungera i mac os x ...
Kod:growisofs -use-the-force-luke=dao -use-the-force-luke=break:1913760 -dvd-compat -speed=4 -Z /dev/dvd=bytutnamnet_till_isofilsnamnet.iso
koden ovan sätter laybreaken och kör allt.. dock lite meckigt att applya en patch med nix ;P men du bör kunna lägga på patchen med iburn och sen bränna med koden ovan.. dra den direkt i en terminal / commandoprompt thingy.. och stäng inte det fönstret förns den är klar..
den är förinställd på 4x hastighet! tar max 40minuter att bränna i 4x.
Det går att köra både Windows och GNU/Linux på en Intel bestyckad Macintosh. Fast du kanske menade att brännaren inte var något vidare i Mac:en? Vilket ska stämma på många Macbooks.
iBurn360 är däremot rätt utdaterat då det använder growisofs. osx360 är det som gäller sen ett bra tag tillbaka. Nu är sidan nere tyvärr...
Prova Imgburn under Crossover annars.
Imgburn fungerar rätt bra under Wine.
Med tanke på att du kan bränna med Imgburn under vanlig desktop-user så ser jag inga problem. Jag har använt Imgburn under Wine flera gånger och jag har inte haft några problem förutom att winecfg fönstret måste vara uppe under tiden jag bränner. Imgburn genom Wine verifierar även precis som i Windows.
Bookmarks