Visar resultat 1 till 16 av 16

Diskussion: Begränsad Användare

dragonslayer Guest

Begränsad Användare

Jag har av någon anledning blivit Begränsad Användare
    och all respekt har raderas...

Tänkte att jag kanske brutit mot någon regel?
    har letat överallt i forumet efter regler nu.. men kan inte hitta några...
    Kanske kan bero på att jag är begränsad användare?

Känns lite tråkigt när man känner sig så uppskattad i andra konsoll forum...
    Det hade ju varit trevligt om man fick reda på saker via mail etc.. för PM verkar ju inte finnas.

en taggig ros till psxcare

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    :-)

Visste inte att respekten påverkades av att man åkte in i begränsad användare, hade du respekt innan? Säkert? :-)

Enda anledningarna till den gruppen är vad jag minns att man inte får redigera/radera inlägg man redan gjort samt att man inte får ha någon signatur.

Detta för att utan behöva banna någon enkelt lösa problem med användare som missbrukar möjligheten att redigera/radera inlägg eller har spam eller annat som irriterar mig i sin signatur.

Har för mig att det förekom reklam för ett forum om tv-spel i din signatur.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

dragonslayer Guest
    Jo det stämmer jag hade in google sökning som hittade mitt forum i min signatur!

Klart jag hade respekt

Forumreglerna som jag tydligen har brutit mot... var hittar jag dom?

dragonslayer Guest
    10 point(s) total Latest Reputation Received

Reglerna??

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Finns bara en regel: Gör inget som Hansi stör sig på :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2009
    Från
    Sthlm
    Respekt
    0
    Gammal tråd men hansi borde få en bitch slap, om det inte finns några skrivna regler på detta forum så kan du väl inte straffa folk om dom skrivit/gjort nåt bara för att det inte passar dig...
    PSP 3004 ChickHEN/5.03 GEN-A - Green Camo - 16Gb

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jo. Prova starta ett forum själv, så ser du att det går alldeles utmärkt att göra precis som man vill när man är user#1... :-)

Registrerade
    Aug 2009
    Från
    Sthlm
    Respekt
    0
    Jag må ha varit lite väl hård i mitt förra inlägg men jag får känslan av att du inte har så stor respekt för användarna på ditt forum, många här är nog kunder oxå...
    PSP 3004 ChickHEN/5.03 GEN-A - Green Camo - 16Gb

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    1: Läs mina 20456 inlägg i forumet
    2: Hur många av dom inläggen HJÄLPER någon i forumet, och hur många av dom inläggen visar dålig respekt för andra medlemmar i forumet?

Registrerade
    Jun 2008
    Från
    Bunkergate 7
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    1: Läs mina 20456 inlägg i forumet
    2: Hur många av dom inläggen HJÄLPER någon i forumet, och hur många av dom inläggen visar dålig respekt för andra medlemmar i forumet?
    1. orka. skulle ta hela arbetsdagen att läsa igenom 204** inlägg från dig.

2. tillräkligtmånga för att ingen bör klaga....
    + att du är inte värre än moderatorerna på flashback !

dragonslayer Guest
    När får man tillbaka normala användarrättigheter och sin respekt?

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Jo. Prova starta ett forum själv, så ser du att det går alldeles utmärkt att göra precis som man vill när man är user#1... :-)
    extraliv på den. +1

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    26
    När Kung Hansi får kläm på hur man går till väga förmodar jag ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

dragonslayer Guest
    Hittade Reglerna Nu... Jag har ju inte brutit mot nån av dom

www.PSXCARE.com Supportforum Regler
    Although the administrators and moderators of www.PSXCARE.com Supportforum will attempt to keep all objectionable messages off this forum, it is impossible for us to review all messages. All messages express the views of the author, and neither the owners of www.PSXCARE.com Supportforum, nor Jelsoft Enterprises Ltd. (developers of vBulletin) will be held responsible for the content of any message.

By agreeing to these rules, you warrant that you will not post any messages that are obscene, vulgar, sexually-oriented, hateful, threatening, or otherwise violative of any laws.

The owners of www.PSXCARE.com Supportforum reserve the right to remove, edit, move or close any thread for any reason.

dragonslayer Guest

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    31
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    När Kung Hansi får kläm på hur man går till väga förmodar jag ...
    Någon är för lat för att eposta folk att koden är buggig eller uppgradera
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

1. Gammal användare behöver uppdatering.
    By Tavus in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-02-10, 09:33
  2. Förvirrad ny PSP användare behöver eran hjälp!
    By Pingzioren in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 19:12
  3. gamla användare?
    By ducce in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 17:57
  4. ta bort användare?
    By durzt in forum Fritt Forum
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 22:41
  5. Ny användare av PSP, 2.60...hjälp
    By tobiasjo in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 08:29

Bookmarks