Är detta paket bra om man vill, spela? så många kort...vilket är bäst egentligen?
Jag söker att kunna ladda hem, spela och inte ha något lagg samt att kortet stöder typ alla spel. vilket kort är då rekomenderat?
Tack för svar!
Är detta paket bra om man vill, spela? så många kort...vilket är bäst egentligen?
Jag söker att kunna ladda hem, spela och inte ha något lagg samt att kortet stöder typ alla spel. vilket kort är då rekomenderat?
Tack för svar!
M3 REAL Perfect (inkl både GBA expansion och Rumblepack) Bundle version:
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=683&xSec=81
Ursäkta Hansi, länkar hit istället:
Och detta minneskort fungerar utmärkt i M3 REAL:
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=749&xSec=83
Last edited by WiiMii; 2009-01-12 at 21:21.
Korten på denna hemsida håller dom inte samma kvalité som den du föreslog då?.
Våra kingston är också japanska, sällan jag sett annat än japanska kingston. Fult att länka till andra butiker som säljer saker man kan beställa härifrån, dags att uppdatera ***-filtret :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Så jag kan beställa ett sånt kort från er och det är samma kvalité?
det gjorde det mkt enklare för mig isåfall. ^^ vilket kort rekommenderar du? om jag tar m3 perfekt?
Är M3 det bästa att köra på osv? jag är ganska ny och det värkar finnas många skit kort.
Last edited by Kokkie; 2009-01-07 at 16:09.
Vi säljer inga skitkort...eller tja ez-flash korten är väl inte direkt så roliga jämfört med de nyare. Övriga kort vi säljer fungerar finfint. M3 real perfect pack är kortet du skall ha om du inte vill missa någon funktion, men det är väl mest GBA-expansion packen som skiljer den från övriga paket.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi, du ska ha tack så mycket för din hjälp! : )
Bookmarks