hej där alla undra bara om hur många som har flashat sin xbox 360 hos psxcare och vilka som är nöjd eller onöjd med dem
hej där alla undra bara om hur många som har flashat sin xbox 360 hos psxcare och vilka som är nöjd eller onöjd med dem
Last edited by Xager; 2009-01-06 at 21:00.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
missnöjd heter det!
skulle vara kul med andras åsikt nån som inte jobbar där eller jobbar åt dem på nåt vis
Har chippat mitt wii där och flashat psp och flashat xbox 360
Och allt har funkat utan problem
Last edited by Itchi; 2009-01-06 at 22:27.
Jag flashar allt mitt hos PSXCare även då jag inte jobbar där *ler*
När jag inte jobbat där utan jobbat med annat under några år har jag alltid släppt förbi andra före mig då jag stått framför kassan och i några fall har personalen tagit kunder före mig då jag ändå bara hängt *skratt*
Jo lite opartisk men åndå men det jag ville säga är väl att firman har levt i över 10 år av en anledning
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
det där är ju helt normalt beteende, om man jobbat på en arbetsplats. varför stressa? andra kunder är potentionella återkommande kunder, en själv är ju redan en sådan. det är väl så man tänker, hehe. sedan måste man ju snacka med vänner när man är där, om stressen tillåter, haha.
ang. psxcare så flashar jag själv, men jag skickar bekanta dit och de är nöjda.
Det är ju svårt att misslyckas med att flasha xbox 360 eller psp :-)
Du skulle ha varit med när vi dubbelchippade ps2r med två olika tillverkares chip för att med lite drygt 50 kablar dragna mellan chippen och moderkortet lyckas med att få alla spel att direktboota....googla på neo4+origa så kanske det går att hitta någon gammal bild på det hacket...
hmm hittade en scan på servern, attachar...hmm något strul med dom bilderna, kan ni se mer än thumbnail?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
fast jag måste fråga hur folk lyckas bricka dom. spec. 360, vill gäran veta hur folk gjort när läsarna blivit brickade. någon som vill dela med sig av sina erfarenheter?
Jag är grymt nöjd med psxcare! Köpte nyss ett flashat xbox 360 och det fungerar hur bra som helst! Psxcare hade det bästa priset och så känns det som en trygghet då firman funnits länge och att de är aktiva i forumet.
Sen att er lokal kändes som en kompis källare där vi hade lan var bara ett stort plus.
Last edited by Lynx; 2009-01-08 at 16:02.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Har fått både mitt å polarns wii chippat å så där..fick lite problem med polarns wii men då löste dem det helt utan extra kostnad...har bara bra saker att säga om psxcare....
--------------------------
Nintendo:
"Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1
Några av våra Extrajobbare har lyckats bricka 360 läsare ja, men de som tillhört kunder har vi ersatt.
Dock är detta "VÄLDIGT OVANLIGT" o märks på en gäng
Förmodligen för att de inte "LÄST MED ÖGONEN" och "FÖRSTÅTT MED HJÄRNAN"
Kan man inte följa enkla instruktioner o ta in information o tips utan "Anta" att man själv vet kan saker skita sig.
*Även för oss*
Dock är jag fläckfri på "Kvadda saker fronten"
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
/ Pendragon
Bookmarks