Visar resultat 1 till 17 av 17

Diskussion: hur många har flashat hos psxcare

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    16
    Respekt
    0

    hur många har flashat hos psxcare

    hej där alla undra bara om hur många som har flashat sin xbox 360 hos psxcare och vilka som är nöjd eller onöjd med dem

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av manyak Visa Inlägg
    hej där alla undra bara om hur många som har flashat sin xbox 360 hos psxcare och vilka som är nöjd eller onöjd med dem
    Innan jag började jobba där så hade jag flashat både psp samt min xbox två gånger.

    Hade aldrig några problem, psytroll sänkte t.o.m. hastigheten på driven gratis.

    Men då jag jobbar där kanske du vill ha någon annans åsikt också :P
    Last edited by Xager; 2009-01-06 at 20:00.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    missnöjd heter det!

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    skulle vara kul med andras åsikt nån som inte jobbar där eller jobbar åt dem på nåt vis

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Har chippat mitt wii där och flashat psp och flashat xbox 360
    Och allt har funkat utan problem

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av manyak Visa Inlägg
    skulle vara kul med andras åsikt nån som inte jobbar där eller jobbar åt dem på nåt vis
    Jag har fått 3 st boxar flashade av Psxcare, otroligt snabb service och 2st boxar lever än (ta i trä) den tredje förlorade jag till de 3 röda ringarna (may he rest in peace ) glömde mitt psp, oxå flashat på psxcare och även det funkar fint.
    Last edited by Itchi; 2009-01-06 at 21:27.

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Jag flashar allt mitt hos PSXCare även då jag inte jobbar där *ler*
    När jag inte jobbat där utan jobbat med annat under några år har jag alltid släppt förbi andra före mig då jag stått framför kassan och i några fall har personalen tagit kunder före mig då jag ändå bara hängt *skratt*

    Jo lite opartisk men åndå men det jag ville säga är väl att firman har levt i över 10 år av en anledning
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag flashar allt mitt hos PSXCare även då jag inte jobbar där *ler*
    När jag inte jobbat där utan jobbat med annat under några år har jag alltid släppt förbi andra före mig då jag stått framför kassan och i några fall har personalen tagit kunder före mig då jag ändå bara hängt *skratt*

    Jo lite opartisk men åndå men det jag ville säga är väl att firman har levt i över 10 år av en anledning
    det där är ju helt normalt beteende, om man jobbat på en arbetsplats. varför stressa? andra kunder är potentionella återkommande kunder, en själv är ju redan en sådan. det är väl så man tänker, hehe. sedan måste man ju snacka med vänner när man är där, om stressen tillåter, haha.

    ang. psxcare så flashar jag själv, men jag skickar bekanta dit och de är nöjda.

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är ju svårt att misslyckas med att flasha xbox 360 eller psp :-)

    Du skulle ha varit med när vi dubbelchippade ps2r med två olika tillverkares chip för att med lite drygt 50 kablar dragna mellan chippen och moderkortet lyckas med att få alla spel att direktboota....googla på neo4+origa så kanske det går att hitta någon gammal bild på det hacket...

    hmm hittade en scan på servern, attachar...hmm något strul med dom bilderna, kan ni se mer än thumbnail?
    Attached Images Attached Images
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Det är ju svårt att misslyckas med att flasha xbox 360 eller psp :-)

    Du skulle ha varit med när vi dubbelchippade ps2r med två olika tillverkares chip för att med lite drygt 50 kablar dragna mellan chippen och moderkortet lyckas med att få alla spel att direktboota....googla på neo4+origa så kanske det går att hitta någon gammal bild på det hacket...

    hmm hittade en scan på servern, attachar...hmm något strul med dom bilderna, kan ni se mer än thumbnail?
    Jodå om man klickar på dem
    Dock måste man vara registrerad medlem för att ens kunna se Attatchments
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  11. #11
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Inlägg
    1 010
    Respekt
    22
    fast jag måste fråga hur folk lyckas bricka dom. spec. 360, vill gäran veta hur folk gjort när läsarna blivit brickade. någon som vill dela med sig av sina erfarenheter?

  12. #12
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    25
    Respekt
    0
    Jag är grymt nöjd med psxcare! Köpte nyss ett flashat xbox 360 och det fungerar hur bra som helst! Psxcare hade det bästa priset och så känns det som en trygghet då firman funnits länge och att de är aktiva i forumet.
    Sen att er lokal kändes som en kompis källare där vi hade lan var bara ett stort plus.

  13. #13
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    656
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Det är ju svårt att misslyckas med att flasha xbox 360 eller psp :-)

    Du skulle ha varit med när vi dubbelchippade ps2r med två olika tillverkares chip för att med lite drygt 50 kablar dragna mellan chippen och moderkortet lyckas med att få alla spel att direktboota....googla på neo4+origa så kanske det går att hitta någon gammal bild på det hacket...

    hmm hittade en scan på servern, attachar...hmm något strul med dom bilderna, kan ni se mer än thumbnail?

    läste om en kille som reste med sin neo4/origa combo chippade ps2. han hade tydligen blivit stoppad i säkerhets kontrollen där man trodde att han hade en bomb i gömd i konsolen

    till topic:

    Köpte en flashad box för någon vecka sen, väldigt nöjd.
    Last edited by Lynx; 2009-01-08 at 15:02.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

  14. #14
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Har fått både mitt å polarns wii chippat å så där..fick lite problem med polarns wii men då löste dem det helt utan extra kostnad...har bara bra saker att säga om psxcare....
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  15. #15
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
    fast jag måste fråga hur folk lyckas bricka dom. spec. 360, vill gäran veta hur folk gjort när läsarna blivit brickade. någon som vill dela med sig av sina erfarenheter?
    Några av våra Extrajobbare har lyckats bricka 360 läsare ja, men de som tillhört kunder har vi ersatt.
    Dock är detta "VÄLDIGT OVANLIGT" o märks på en gäng

    Förmodligen för att de inte "LÄST MED ÖGONEN" och "FÖRSTÅTT MED HJÄRNAN"

    Kan man inte följa enkla instruktioner o ta in information o tips utan "Anta" att man själv vet kan saker skita sig.
    *Även för oss*

    Dock är jag fläckfri på "Kvadda saker fronten"
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  16. #16
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Några av våra Extrajobbare har lyckats bricka 360 läsare ja, men de som tillhört kunder har vi ersatt.
    Dock är detta "VÄLDIGT OVANLIGT" o märks på en gäng

    Förmodligen för att de inte "LÄST MED ÖGONEN" och "FÖRSTÅTT MED HJÄRNAN"

    Kan man inte följa enkla instruktioner o ta in information o tips utan "Anta" att man själv vet kan saker skita sig.
    *Även för oss*

    Dock är jag fläckfri på "Kvadda saker fronten"
    Jasså, trodde du precis "kvaddade saker på fronten" när du trodde din sega volvo skulle orka med att lasta 50st xbox 360 häromveckan...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  17. #17
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Jasså, trodde du precis "kvaddade saker på fronten" när du trodde din sega volvo skulle orka med att lasta 50st xbox 360 häromveckan...
    Amen Vafaan
    Det är ju helt o hållet ditt fel att jag får åka med min s80 o hämta tonvis med 360 sat Wiis som sänker bilen så den skrapar när det gungar eller åker över gupp

    Funderar på att lägga kvittot från VOLVO Service i kassan som jag åker till den 19/1 :P
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Livesäkerhet: Konsten att inte bli bannad!
    By int21 in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 1635
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 02:03
  2. Hur mycket har jag gjort bort mig nu?
    By burton666 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 18:21
  3. Hur vet man om man har en hitachi v79?
    By Ungsbakad in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 18:42
  4. Hur vet man att man har dl på brännaren?
    By horvallius in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 22:37
  5. hur många spel på en160 gig?
    By shifty93 in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 13:40

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •