Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: NHL 09 Dagger, Dålig relle, dåliga skivor?

Registrerade
    Nov 2008
    Respekt
    16

NHL 09 Dagger, Dålig relle, dåliga skivor?

Under nästan 2,5 år som jag använt mig av samma brännare och samma märke av skivor (Verbatim DVD R + DL) Så har jag inte fått en skiva som inte fungerat perfekt... Fram till nu! Helt plötsligt slutade min verson av NHL_09-XBOX360-PAL-DAGGER att funka. Det stod att skivan var skitig eller nåt sånt, unreadable. Jaha tänkte jag, vilken tur att det var en backup då. Så jag brände ut en ny version. Samma sak där. Det roliga är att det är bara när man spelar i läget "be a pro" som felet visar sig. Kör man en snabbmatch eller nåt annat så funkar det. Provade att flasha en annan benq-spelare som jag har liggandes och det blev samma fel där.

Någon mer som har haft det problemet med Daggers release?

//Arasul
    Last edited by Arasul; 2009-01-07 at 10:35. Anledning: missat ett inte

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av Arasul Visa Inlägg
    Under nästan 2,5 år som jag använt mig av samma brännare och samma märke av skivor (Verbatim DVD R + DL) Så har jag inte fått en skiva som fungerat perfekt... Fram till nu!
    den borde fungera perfekt nu alltså. skämt åsido, har inte någon lösning på ditt problem. provat att google på det?

Registrerade
    Oct 2005
    Respekt
    0

Registrerade
    Nov 2008
    Respekt
    16

Tack Swordski!

Ska prova när jag kommer hem. Men det löste problemet för dig?

Int21---> Tänk vad ett missat "inte" kan ställa till det.

//Arasul

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Int21---> Tänk vad ett missat "inte" kan ställa till det.
    sant, men hela meningen behöver byggas om för att bli rätt, inte bara ta bort ett inte.

Så har jag inte fått en skiva som fungerat perfekt... Fram till nu!
    Alla skivor har fungerat perfekt... Fram till nu!, hade passat bättre. det är lätt att skriva mer än man uppfattar, gör de själv hela tiden, tur det finns en previewknapp, haha.

hoppas dirty disc tråden löser ditt problem, man känner sig rätt dum att inte länkat dit, när man många gånger använt ta bort cache inlägget i den tråden. är man glömsk så är man.

Registrerade
    Nov 2008
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    sant, men hela meningen behöver byggas om för att bli rätt, inte bara ta bort ett inte.

hoppas dirty disc tråden löser ditt problem, man känner sig rätt dum att inte länkat dit, när man många gånger använt ta bort cache inlägget i den tråden. är man glömsk så är man.
    Inte för att vara språkpolis, men var ligger felet i "har jag inte fått en skiva som inte fungerat perfekt... "?

Jag hoppas med att det löser problemet. Har anv samma Hdd i tre år utan att behöva tömma cachen. Men nån gång ska ju vara den första!

//Arasul

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Inte för att vara språkpolis, men var ligger felet i "har jag inte fått en skiva som inte fungerat perfekt... "?

Jag hoppas med att det löser problemet. Har anv samma Hdd i tre år utan att behöva tömma cachen. Men nån gång ska ju vara den första!

//Arasul
    fel och fel, men de låter rätt retarderat och kan bli svårtläst eller lätt att missuppfatta när man förklarar omvänt, saken kan ju sägas utan att ha med ett enda inte, istället för två, ett som tar ut det andra.

du känner nog igen; ursäkta, du kan inte göra det här åt mig? eller, ursäkta, du har inte tid en sekund? onödiga inte'n känns lite fel, hehe. grammatik är inte min grej heller men man försöker ju att skriva på ett lättläst men ändå informativt sätt.

Liknande diskussioner

1. 8x eller 2.4x skivor??
    By Rev in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-11-03, 11:39
  2. Val av skivor avgörande?
    By banjobanjo in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-10-26, 17:18
  3. frågor angående val av skivor!
    By wiidii in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 14:58
  4. Dåliga skivor?
    By PhR34k in forum XBOX 360 - Allmänt