tänkte bara kolla det, med tanke på att ingen verkar ha den.
tänkte bara kolla det, med tanke på att ingen verkar ha den.
man kanske ska hitta ritningen nånstans och köpa delar ifrån Elfa sedan bygga ihop en själv
Bygla, Bygla Bygla
Två lödpunkter sen tråd = Is the Shitt
Hoppas vi aldrig får in Proben
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jag fick precis in en låda med maximus spear, kommer väl upp i webshoppen efter helgen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
beställde också min från utlandet faktiskt. men när jag mailade och klagade på att den inte kom avbröt dom min order och jag ett mail om att mina pengar kommer komma tillbaka på kortet
Köpte min från herr modgubben i england. Fick den lagom till dom släppte liteon fw.
//Arasul
tror de finns rätt många från england :P
Väntar och övervakar shoppen just nu.
Ögonlocken trillar ner provar med tejp & tandpetare för att hålla dom uppe.
Spear/Probe
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=945&xSec=89
Maximuskit
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=889&xSec=89
Du kan sova nu
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks