Original inlägg av
LuddeB
Jag har laddat ner Fallout 3. Direkt när jag öppnade det som var nerladdat (dvs jag har inte extractat någonting) så ligger en .dvd och en .iso-fil där. Jag trodde att dessa filer skulle vara där Efter att man gjort "extract here"?! när jag extractar .iso-filen så hamnar det 2 till mappar där, en TOM "audio_ts" och en "video_ts" med en massa filer i. Jag har prövat att bränna (imgburn och DL-skiva, har även skrivit in 1913760) men den säger såhär: Failed to set LO data zone capacity! Reason: Track following error och när jag klickar för försök igen så är Reason: Cannot write medium - Incompatible format.
jag har 8,5gb traxdata dvd+r dl-skivor, vilken brännare jag har vet jag inte men det är en ny dell xps bärbar för 19.000kr så den borde klara av det mesta. vad gör jag för fel?
note: jag prövade att bränna en gång Innan jag extractat och en gång Efter. Samma felmeddelanden båda gångerna. Jag öppnar .dvd-filen från img-burn och sen bränner jag. det är väl rätt? man ska itne gå in och öppna själva iso-filen?
Bookmarks