-
-
-
Bara en fråga som inte framgår... VIlken trumma har du. Jag antar Rockband eller? Eftersom du ska plugga in den....
Frågan är om du har kört updaten för Rockband så att drivisarna för den då är med....
Det är det enda jag kan tänka mig, utifall att du inte har fått ett felaktigt set... Eller trummor till PC eller något annat konstigt....
Bjerlk
-
Är ett Rockband sett, ja!
Det va ingen updata på nån utav 2 spel jag testade :-/ körde ingen brickblocker eller nått, det var PAL spel båda :s
Nej det är till WII inte till PC, det fukar ju fint till RockBand spelet juh :-/
Opps!! Wii dosan i TVen
-
Jag e inte säker på att jag hänger med i vad du har för grejor men Rockband o GHWT är inte från samma tillverkare och jag är inte helt säker på att trummorna passar till GHTW. De finns en update till PS3 som fixar detta men till Wii tror jag inte de går.
-
Jag har Rockband drums o GHWT spelet.
Aha trodde d jag :-/
Precis sånt svar jag letade, att det var en update som behövdes för att få det att funka, synd bara att det inte fanns nån till wii :-/
Nån som vet om det kommer eller finns en sån update?
Opps!! Wii dosan i TVen
-
Om jag inte minns fel så va de Sony som tog de 2 spelens respektive tillverkare i örat o ville att de skulle göra instrumenten kompatibla åt båda håll. Jag vet faktiskt inte om de fungerar så till 360 också eller om det bara e PS3 som kan köra med den andres instrument.
Så hur de blir med Wii vet jag inte, nån annan som har provat som vet ?
Behörigheter
- Du får inte starta nya diskussioner