Nu har jag bytt ut XBOX360 "orginal" 20GB disken till en "icke orginal" 120GB disk haft nytta av den kända hddss.bin filen som finns på nätet. Jag har också överfört materialet som låg på 20GB disken till 120GB disken via MS egen kabel som jag fått gratis av MS.
Till frågorna och i svaren vill jag inte höra skrönor:
1. Min 20GB disk innehåller ju inget speciellt numera eftersom jag använde XBOX360 överföringsprogram occh kabel och det raderar ju det mesta som fanns. Finns det något känt filåterställningsprogram typ "SoftPerfect File Recovery 1.1" som funkar på XBOX360 20GB disken filerna som fanns så att jag kan återställa mina gamesaves och det övriga på 20GB-disken? I och för sig behöver jag dem inte, de finns ju på min utbytta hård-disk. Fast det är ju i sig en intresant fråga tycker jag.
2. Har någon blivit bannad pågrund av att de bytt hård-disk? Jag använde ju givetvis 120GB hddss.bin filen som finns överallt på nätet eftersom jag inte äger någon XBOX360 orginal 120GB-disk så att jag kan plocka ut hddss.bin därifrån.
3. Finns det någon som lyckats hacka hddss.bin filen? Den går ju att editera. Kan jag ändra i hddss.bin namnat på hårdisken xxxxxxxxx FUJITSU MHW2120BH till någon annan hårdisk? Spelar just den texten någon roll?
4. Någon som känner till vad som händer med hddss.bin efter det man formaterat hård-disken i XBOX360:n. Hård-disken blir ju knuten till 360:n som den formateras i eftersom man uppger ju serienummret vid formateringen. Egentligen så kan det "kanske" vara så att det inte spelar någon roll överhuvudtaget vilken hddss.bin fil man använder. Det kanske bara finns en hddss.bin fil och den kanske inte alls är unik för varje hård-disk som det sägs?
Svar önskas endast ifrån folket som VET till 100% och inte från de som tror sig veta!
Bookmarks