Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Batteriets kraft

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Batteriets kraft

    Hejsan.
    Kanske en "dum" fråga men, jag köpte en sats M3 DS REAL + Kingston adapter
    hade lite svårt att formatera innan start,men provade flera ggr, så de blev ok..(dom blev iaf. supernöjda)
    Men nu undrar jag, om man har många inlagda spel på konsollen, tar det extra mycket ström då eller??????
    För lillgrabben har kanske ett 20-30tal spel inlagda och strömmen räcker i cirka 2-2,5 timmar.

    Och hans syster har inte så många spel inlagda, och strömmen räcker något längre på hennes konsoll.

    Finns det batterier med större kapasitet eller va kan de va för fel, om det nu är något fel, för enligt bruksanvisningen ska batterierna vara mycket längre.

    Hoppas på svar snarast..

    MVH//cheatall

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Nej, hur mycket kräm det tar har absolut inte nåt att göra med hur många lir du har på kortet ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2008
    Från
    Huddinge stockholm
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Jag har samma problem, jag har tvillingar med ett varsitt ds-light med M3 DS real+4Gb minne.
    särskillt en av tjejernas spel blir det väldigt ofta så att när hon startar upp spelet så kommer M3 loggan upp sen blir allt bara svart i skärmen och ibland så får båda två ett medelande att det inte finns nått kort i ?
    Tror ni batterierna börjar bli kassa? dom har haft spelen sen julaffton och från början kunde dom spela flera dagar på en laddning men nu blir det inte så länge.
    Har sett någonstans att man kan köpa batterier som ska räcka extra länge typ 10 timmar.
    Vet ni nått om det.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •