När jag stoppar i min backup av C*all Of D*ty 5 säger xboxen att jag ska uppdatera för att kunna spela.
Har en 1 vecka gammal xbox 360 60Gb med iXtreme 1,5.
Vågar jag göra denna uppdatering och vad är detta för uppdatering?
H.
När jag stoppar i min backup av C*all Of D*ty 5 säger xboxen att jag ska uppdatera för att kunna spela.
Har en 1 vecka gammal xbox 360 60Gb med iXtreme 1,5.
Vågar jag göra denna uppdatering och vad är detta för uppdatering?
H.
Bara uppdatera. Du vänjer dig...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Du vågar absolut installera denna uppdateringen det uppdateringen gör är att uppdatera firmvaren i xboxen till en betydligt mycket nyare, nyare spel är kodade lite annorlunda mot äldre, och dom inkluderar en uppdatering som installeras för att ge stöd för dom lite nyare (detta är iaf vad jag skulle tippa på att det är, kan ha att göra med achievements också)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Jodå, jag uppdaterade, och det fungerar precis som det ska.
H.
för att slippa uppdatera när du skaffar nya spel kan du gå online på live en gång (behöver inte vara med ett spel) och ladda hem NXE (sker automatiskt, då detta krävs för att kunna använda Live nu för tiden) och sedan bör du ladda hem medie paketet också när du ändå är online
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Kan man ladda ner uppdateringarna och bränna dom på skiva?
Isf var?
Har letat på xbox.se men hittar inget.
Tacksam för svar.
Mvh
Jag skulle råda dig att istället för att köra med skivor som kostar massa pengar köra med en usb sticka istället det fungerar det med (jag gjorde det åt min morbror efter att ha provat med 6 olika skivor >_>)
Google is your friend!
Bookmarks