Hallå! Får ut nycklen förutom de sju sista, Någon som har haft samma problem eller har något förslag?
Hallå! Får ut nycklen förutom de sju sista, Någon som har haft samma problem eller har något förslag?
X-Box 1.4
Xenium *ICE*Pin-Head
120GB HDD EVO-X och MS Dashbord
Xbox 360 Premium, Samsung ixtreme 1.51
Wii Wiikey 1.9g
Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer
När jag testade med ett gem och nål på min box så lyckades jag slinta från kontakten och fick då på först försöket endast 5 siffror av alla, sen resten nollor, kanske nåt liknande bara de att din hann längre? I dont know
Prova att läsa om den tills du får alla... om du efter 10 försök fortfarande inte kommit någonvart så vet jag inte vad du ska göra =(
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Jag har testat på två olika lite-on's och det är samma sak.
X-Box 1.4
Xenium *ICE*Pin-Head
Wii Wiikey 1.9g
då kan det vara något fel i programmet du använder eller också någon inställning någonstans... provat med andra program?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Jag har provat med alla program som finns.
X-Box 1.4
Xenium *ICE*Pin-Head
Wii Wiikey 1.9g
ok, då vet jag inte vad som kan ha blivit fel... om det inte är så att något med ditt kort kanske är felinställt eller något...
Google is your friend!
kan ju såga att på den första fick jag allt utom sista 9o och den andra sista 7. om de har någon betydelse?
X-Box 1.4
Xenium *ICE*Pin-Head
Wii Wiikey 1.9g
kolla lödningarna en gång till, kan vara så att dom inte riktigt är 100%iga eller så kan du prova med att ta någonting smalt och ledande som du kör ner i hålet vid 707 och provar igen (OBS! håll den där hela tiden när den läser nyckeln!!)
Google is your friend!
Blev trött på det så beställde en Xtractor. Har den hemma nu! Så nu ska det testas igen
EDIT: Har nu flashat 2 st!
Last edited by codo; 2009-01-16 at 19:58.
X-Box 1.4
Xenium *ICE*Pin-Head
Wii Wiikey 1.9g
vad bra att det fungerade för dig tillslut
Google is your friend!
Bookmarks