Hej!
Jag har ett flashat 360 som jag köpte och flashade för ganska länge sedan.
Är osäker på vilken version osv, vet bara att det var förrförra sommaren den blev flashad - därmed en väldigt gammal firmwareversion antar jag.
Det jag undrar är ifall jag kan gå in på Live och köpa Megaman 9? Är alltså inte intresserad av att spela online eller utnyttja andra Live-funktioner. Blir man fortfarande bannad? Behöver jag oroa mig för något?
En kompis sa att jag inte behövde oroa mig, så länge jag inte hade i ett "bränt" spel samtidigt. En annan sa att det var kört för mig på Megaman 9-fronten, så länge jag använder mig av detta xbox.
Det gör mig inte särskilt mycket om jag skulle bli bannad från Live, är inte intresserad av det egentligen. Dock tänkte jag det kunde vara klokt att göra lite efterforskningar innan jag provar. Värt att tillägga är väl även att konsolen spelat en del backups i sina dagar.
Tacksam för svar!
(Ursäkta om jag på något vis upprör någon genom att inte vara en mästare på allt vad forumet har att erbjuda, men läste en del innan jag startade denna tråd och hittade inget svar.)
Bookmarks