Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Modbo 760 Scph-90004 bra ide?? [installations guide sökes]

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Modbo 760 Scph-90004 bra ide?? [installations guide sökes]

    Är jag helt ute och cyklar om jag funderar på att trycka i ett modbo 760 i min PS2 scph-90004?? några andra tipps?

    Och om jag inte är det finns det då någon vänlig själ som kan peka en vilsen hemma fixare i rätt riktning (mot en installations guide)?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Chippet passar bra. Jag skall försöka göra en samling av anvisningar till det chippet, det har inte hunnits med pga julrushen osv.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Blir det någon guide?

    Finns det någon som har gjort en guide till modbo 760 SCPH-90004? eller till nått annat bra chip för den delen.

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Jag har samma fråga som saleka. sitter här med ps2 och chip. skulle vilja ha ihop dem.

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2005
    Från
    VÄXJÖ...SMÅLAND
    Inlägg
    122
    Respekt
    20
    Jag har satt i ett 50 tal Duo3Ultra och de funkar kanon i de nya 90004

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    funkar kanon = startar ps2 backuper

    eller

    funkar kanon = startar ps2 backuper, ps2 import, ps1 backuper, ps1 import, dvd regionsfri

    :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Feb 2005
    Från
    VÄXJÖ...SMÅLAND
    Inlägg
    122
    Respekt
    20
    Har bara testat med Ps2 Backuper samt att dvd är regfri.Kör även SMS mediaplayer ifrån minneskort.Alltså Dev-mode funkar oxå.Import-spel
    Ps2 funkar oxå.

Liknande diskussioner

  1. Tips! Bra guide till X360USB! =)
    By Blitzkrieg in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2012-07-03, 20:33
  2. Guide: Nergradera från 3.4 till 3.2
    By joabor in forum Nintendo WII - Klistrade trådar och guider
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 09:46

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •