Hej!, undrar hur jag ska göra om jag ska lana med brännda spel när jag har nme. Går de stänga av chippet på någe vis, för annars blockar väll chippet anslutningen?.
Om de funkar går de väll att spela på xlink oxå, ere några som lirar där??
Hej!, undrar hur jag ska göra om jag ska lana med brännda spel när jag har nme. Går de stänga av chippet på någe vis, för annars blockar väll chippet anslutningen?.
Om de funkar går de väll att spela på xlink oxå, ere några som lirar där??
( Dette har inget med det här att göra men en liten fråga..... )
I fall man stänger av chippet. Och sätter i en backup funkar det väl inte ? hmm eftersom chippet är avstängt....
haha neeh de e ju sant :P fel av mig..
Läste på ett forum att de var en som fick till det, men han skrev alldrig hur han gjorde
han kanske hade flashat den också det är vad jag skulle rekomendera dig
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Besides the cool upgrade feature we have added another security feature which is the optional ability to either disable the back USB port or the internal network adapter of the XBox360. This way you can install the NME-360 depending on how you are going online, wlan or lan, and use the network off feature anyway
Har detta någe me saken att göra??
lust att länka till sidan du läste det där på?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
joo har letat efter den sidan, men hittar den inte
NME sliter vi ofta ut o uppgraderar till iXtreme 1.4 eller högre.
Detta då många spel kräver 1.4+
NME stänger av nätverket ja när man kör Backupper, men konsollen loggar ju ändå info o skickar vidare när man kör orginal :d
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
hur ska du annars spela på live om den inte skickar info
den raden skrämmer så jävla mycket folk, skriv istället vad som ev. skickas, inte att han ev kört en backup och han blir bannad. använd verifierade och stealthade spel och spela backuper och skit i loggar! i denna personens fall är det ju NME som är problemet med ev. ban och inte direkt backuper, hur bra de än varit.
Skall man köra LAN med NME så får man löda bort kabeln som stänger av nätverksporten.
Det där med loggning är bara en spekulation, men helt klart tekniskt möjligt och hade jag varit inblandad i hitta-på-elaka-ban-metoder på microsoft så hade jag sett till att programvaran i xboxen på egen hand kan detektera om det körs backuper och spara informationen i ett lämpligt flashminne för att sedan tanka över informationen till liveservern vid nästa uppkoppling.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks