Tjena!
Jag har nu skaffat mig ett xbox 360 för en billig slant. Saken är den att de är något med "video output" som strular, jag får ljud men ingen bild. Personen som jag köpte den utav sa att har provat att köra med en annan kabel men det funkade visst inte heller, han sa även att han inte fick fram något ljud men de har jag lyckats med.
Jag mailade psxcare och frågade om deras råd/tips då sa dem att jag skulle prova att resetta videoinställningarna genom att hålla in right trigger och gul/y samtidigt som du startar boxen. Skulle hålla in knapparna tills boxen hade bootat 2-3 gånger, det verkar inte gå eftersom jag använder en trådlös handkontroll och när boxen bootar så dör ju handkontrollen(lyckas bara boota en gång med tanke på att kontrollen dör).
Det är ingen HDMI box, jag har även inte någon HD-kabel som jag skulle ha kunnat ställt in den på HD läge.
Jag kollade på boxen och räkade ut att garantin hade gått ut på den så det verkar inte vara någon idé att flasha tillbaka den till orginal och sedan prova att skicka den till ms? Hade tänkt att jag skulle ringa till ms i morgon och kolla vad dom säger. Men eftersom jag är ganska sugen på att få igen boxen så tänkte jag kolla med er nu och de är någon som har tips på vad jag kan göra för att få igång den?
Allealex
Bookmarks